طراحی آشپزخانه به سبک جزیره ای

ارسال: بروز رسانی: ۱۳۹۵/۱۱/۲۴

طراحی آشپزخانه به سبک جزیره ای

چگونه یک آشپزخانه به سبک جزیره طراحی کنیم

آشپزخانه یکی از پیچیده ترین فضاهای داخلی برای طراحیدکوراسیون داخلی  می باشد.اما طراحی آشپزخانه جزیره ای نیاز به دقت و کمی خلاقیت دارد .اندازه انتخابی برای کانتر و کابینت ها در آشپزخانه جزیره ای باید با دقت خاصی انتخاب شود زیرا فرمول مشخصی برای اندازه و ابعاد در آشپزخانه جزیره ای، وجود ندارد. قبل از شروع هر کاری علاقه مندان آشپزخانه های جزیره ای باید شش سوال از خود بپرسند:
 
 
 
1- عملکرد اصلی آشپزخانه جزیره ای :
 
قبل از طراحی و خرید و اینکه می خواهید چه محدوده هایی از فضای آشپزخانه خود را کابینت کنید ،ابتدا یک سوال در ذهن خود بپرسید ، که آشپزخانه جزیره ای شما چه کاربرد و عملکردی خواهد داشت ؟ در یک آشپزخانه جزیره ای یک مکان برای آشپزی و گوشه ای برای غذا خوردن اختصاص داده شده است ،اما اولویت های شما  بروی چه چیزی خواهد بود ؟ آشپزی کردن،غذا خوردن ،شاید هم به عنوان یک میز کار در ذهن خود دارید.هر آنچه که فکر شما را دگیر طراحی یک آشپزخانه به سبک جزیره ای می کند ، باید به اولویت های کاربردی یک آشپزخانه جزیره ای فکر کنید.

طراحی آشپزخانه جزیره ای

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه جزیره ای

اگر می خواهید بروی آشپزخانه جزیره ای خود سینک و لوازم آشپزخانه بچینید ، به کابینت و فضای بیشتری نیاز دارید و آشپزخانه جزیره ای شما بزرگ تر می شود،اگر اولویت با غذا خوردن  و نشستن باشد ، به یک جزیره ی کوچک در آشپزخانه نیازمندید.بنابراین در بحث طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه به سبک جزیره ای باید فقط به فضای آشپزخانه دقت کنید و اینکه می خواهید از این فضا به چه شکلی استفاده کنید و سپس به جزییات وارد شوید.
 
2- وسایل برقی مورد نیاز در آشپزخانه جزیره ای :
 
طراحان دکوراسیون داخلی بر این باورند که در طراحی آشپزخانه جزیره ای باید جایگاه و عملکرد های تمامی وسایل مورد نیاز برنامه ریزی شوند.اگر در اشپزخانه جزیره ای خود مانند شکل زیر یک سینک دارید ،حتما به ماشین ظرف شویی نیاز دارید و از همه مهمترباید یک جایگاه مناسب نزدیک سینک در طرف چپ و یا راست سینک ظرفشویی انتخاب کنید.اگر در همان محل آشپزخانه پخت و پز را انجام می دهید باید محلی برای دفع زباله و وسایل پخت قرار دهید که به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

طراحی آشپزخانه جزیره ای

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه جزیره ای

3- اندازه آشپزخانه جزیره ای شما چقدر باشد
 
اندازه و فضای مورد نیاز ،بستگی به طرح شما در اجرای آشپزخانه جزیره ای دارد.اگر فضای بیشتری از آشپزخانه  جزیره ای را می خواهید به کابینت اختصاص دهید ،این نوع آشپزخانه مناسب نیست.به طور معمول شما به2 کابینت 60 سانتی نیازمندید که باید پشت به پشت هم قراربگیرند اما مطمئن شوید که بزرگی عرض کل فضای آشپزخانه را نگیرد.اگر سینک و گاز روی آشپزخانه جزیره ای باشد شما به یک هود و یک دریچه نیز در بالای آشپزخانه نیازمندید بنابراین تمامی نکات و ضروریاتی که در فضای آشپزخانه شما قرار است تعبیه شود لیست کنید و به ترتیب اولویت آنها را اجرا کنید.
 
 

طراحی آشپزخانه جزیره ای

طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه جزیره ای

 

4- ارتفاع کانتر آشپزخانه چقدر باید باشد ....

5- چگونه با متراژ آشپزخانه  آن را متناسب طراحی کنیم...

6- آیا به یک طراح دکوراسیون داخلی نیازمندید؟...

طراحی آشپزخانه به سبک جزیره ای,چگونه یک آشپزخانه به سبک جزیره طراحی کنیم,طراحی دکوراسیون آشپزخانه جزیره ای,معرفی شرکت های اجرای آشپزخانه جزیره ای,دکوراسیون داخلی آشپزخانه جزیره ای

4- ارتفاع کانتر آشپزخانه چقدر باید باشد ....

5- چگونه با متراژ آشپزخانه  آن را متناسب طراحی کنیم...

6- آیا به یک طراح دکوراسیون داخلی نیازمندید؟...




مجموعه قوانین | انتقاد و پیشنهاد | درباره ما